perjantai 13. joulukuuta 2013

Bling, Bling Mamin Meikkikokoelma

Iltaa kaikille. Sain tuossa muutamia päiviä sitten pyynnön Youtubessa, tehdä minun meikkikokoelma videon. Päätin ryhtyä tuumasta toimeen ja tässä olisi pitkän editoinnin tuloksena puolen tunnin mittainen esittely video, mitä suurinpirtein löytyy minun meikkikokoelmasta.

Minä omistan ihan liikaa kaikkea, joten en pystynyt kaikkea yksitellen esitellä, mutta näytin suurin pirtein aimo-osan mitä kokoelmista sitten löytyy. Jos kiinnostuit mitä kaikkea kivaa minun meikkikokoelmasta löytyy ja kuinka varastoin meikkini, niin ota kuppi kahvia tai teetä, istuudu mukavaan asentoon ja katso tämä video.

Haluan vielä mainita ettei tämän videon tarkoitus ole kehuskella meikeilläni. Moni aina luulee, että tälläisiä videoita tehdään vain kehuskelu mielessä. Itse pikemminkin nöyränä ihmisenä voisin pikemminkin olla nolona, kuinka paljon minulta kaikkea löytyy. Mutta näin kosmetiikka bloggarina, tuotteita on vuosien varrella kertynyt aika moiset määrät.

Unohdin videolla mainita, että olen lahjoittanut osan tuotteista hyville ystävilleni, jos en ole tykännyt tai käyttänyt kyseisiä tuotteita ollenkaan. Ystäväni ovat tykänneet niistä sitten enemmän kuin minä itse.

Videosta sen verran vielä, että pahoittelen kameran pumppaavaa ääntä. Kamerani tarkentaa välillä hiukan kovaäänisesti. Olen koittanut etsiä uutta objektiivia kameraani, jotta saisin tuon pumppaavan äänen pois. Jospa se olisi heti ensivuoden alkupuolen juttuja.

Mutta mitä pidemmittä puheitta, tässä on minun meikkikokoelma video:


            


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti