torstai 19. joulukuuta 2013

Top 10 vaaleanpunaiset/korallit huulipunat 2013

Hei vaan kaikille ihanaisille!

Tässä olisi minun Top 10 lista käytetyimmistä vaaleanpunaisista ja koralleista huulipunista vuonna 2013. Toivottavasti tykkäätte valinnoistani. Kertokaa tekin oma lempilistanne videon alapuolelle. Kuulisin mielelläni teidän mietteitä parhaista huulipunistanne.

Toivottavasti pidätte videostani, ja nähdään taas seuraavassa videossa. Jos tykkäätte videosta, niin muistakaa peukuttaa, niin näytän vielä Top 10 listan minun parhaista punaisista ja pinkeistä huulipunistani.

Muistakaa myös tilata kanavaani, niin näette uusimmat julkaisuni heti ensitilassa.

xoxo Bling, Bling Mami

Minut löytää myös Instagramista: @blingblingmami

Viralliset yhteydenotot: blingblingmami@gmail.com

Haluatko meikata samoilla tuotteilla kuin minä? Käy tsekkaamassa blogistani linkki, avoimiin kohteisiini huuto.net sivustolle.


             

2 kommenttia :

  1. Hei Veera! Minä kuvaan Samsung nx1000 digijärjestelmäkameralla.Vaihtelen 20-50mm ja 30mm objektiivien välillä + minulle on tulossa uusi äänettömällä tarkennuksella oleva 18-55mm objektiivi, jota odottelen oikein innolla :D

    VastaaPoista