tiistai 31. joulukuuta 2013

UBUB ensimietteitä ja Uuden Vuoden meikkivideot

Hei vaan kaikille! Taas on aika vierähtänyt. On Joulut jo vietetty ja nyt sitten on jo luvassa Uusi Vuosi. Kohta pyörähdetäänkin jo vuosiluvun toiselle puolelle. Huh miten paljon kaikkea on mahtunutkaan tähän vuoteen.

Vasta minusta tuntuu, että vaelsin valtavan mahan kanssa, kun pikkuiseni syntyi kesäkuussa. Nyt hän onkin jo mahtavassa seurustelu iässä, 6,5kk. Minun pieni iso mies. Minulla on siis kaksi vanhempaa lasta ja sitten on nämä kaksi nuorempaa lasta. Kutsunkin heitä minun pikku miehikseni. Minun pikku ukot ovat kipeenä ja niin olen ollut itsekkin. Olemme oikein kunnon flunssan kourissa.

Ei siis juhlita tulevaa Uutta Vuotta oikein kummoisesti. Käydään kattelemassa raketteja ja syödään hyvää ruokaa ja nautitaan toistemme seurasta. Olisihan se ollut kiva mieheni kanssa juhlistella kahdestaankin, aikuisten kesken jotenkin, mutta kun olen kipeä, niin ei huvita räkänenässä juhlistella kovasti.

Juhlia tulee ja menee, vai mitä? Kuinka moni meinaa itse juhlistella Uutta Vuotta kunnolla? Jakakaa kanssanne kivoja Uuden Vuoden kuvia Instagramissa #Blingblingmami, niin näen kuvanne. Itse olen tehnyt muutamia ihania Uuden Vuoden postauksia tuonne Youtube kanavalleni. Ja ajattelin tehdä nyt oikein mega postauksen videoiden suhteen, jos joku niitä ei olekkaan nähnyt Youtube-sivustollani.

Ensinnäkin löysin mielettömän halvan kosmetiikka merkin Ebaystä ja tilasinkin aimoläjän heidän tuotteitaan kokeiltavaksi. Kaikki tuotteet olivat alle 3€ toimituskuluineen. Ja teinkin kyseisistä tuotteista videonkin, jossa avaan paketin ja annan kuulua ensimietteitä tuotteista.Valitettavasti kamera teki taas tepposet ja lopetti kuvaamisen yllättäen. Esittelen tuotteita vielä tarkemmin muissa videoissa.

 

Tämä idea minulla muhi jo ajatuksissa pitkä aika sitten, mutta jouluostosten lomassa unohdin tilata netistä glitteritekoripsiä Uuden Vuoden bilelookkeihin. Minäpäs sitten neuvokkaana tyttönä päätin tehdä itse glitteri tekoripsiä ja tässä teille olisi siitäkin kiva pieni ohjeistus, kuinka tälläisiä tekoripsiä voi tehdä sitten ihan itse.




Sitten minä kehittelin vielä erikseen dramaattisen silmänrajaus meikkilookin, jossa demonstroin kuinka käytetään tälläisiä glitter tekoripsiä.



Tässäpä on oikein pläjäys katseltavaa, jos et ole jo aikaisemmin nähnyt kyseisiä videoita.

Mikä on sinun mielestäsi ollut kivoin ja mieleen painuvin postaus tämän vuoden artikkeleista?


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti